Din Bilpartner Lystrup ApS

Bremårevej 11, 8520 Lystrup
Medlem af Din Bilpartner
4,6
(1061)
Få tilbud

    Værkstedet er en del af autobutler.dk

Sammenlign priser fra Din Bilpartner Lystrup ApS og spar penge når bilen skal på værksted. Bestil tid online med prismatch via autobutler.dk

FDM Stikprøvekontrol

Godkendt d. 25.11.2024

Seneste bedømmelser

  • Arbejdet

    4.7

  • Servicen

    4.7

  • Prisen

    4.6

  • Dialogen

    4.6

  • Fremtoningen

    4.5

  • Beliggenheden

    4.5

Alexandru R.
07-02-2025
Volvo S60 2006
Casper C.
11-02-2025
Ford Fiesta 2013
Kaltun
19-03-2024
Suzuki Celerio 2015
Brian I.
05-02-2025
Toyota Yaris 2019
Meget tilfreds med mit seneste service eftersyn. Opgaven blev udført som aftalt og der var gratis kaffe og internet i venterummet.
Kasper H.
03-02-2025
Citroën Jumpy 2004
Christian J.
05-02-2025
Volkswagen T-Roc 2021
Niels P.
29-01-2025
Toyota Auris 2014
Jeg bestilte et service via Autobutler med olieskift m.v.og jeg valgte DinBilpattner i Lystrup, da de var billigst. Jeg fik lånebil, men var dårligt nået hjem før telefonen ringede med dårlige nyheder. De havde fundet flere ting der var galt med bilen. Den skulle have nye bremser(skiver+ klodser bag), nye viskerblade, bøsninger i bærearme, ny kondenser, reparation af varmeskjold m.v. Jeg fik øjeblikkeligt en grim mistanke om, at de bare skulle lave nogle hurtige penge og at jeg uvidende selvfølgelig ville sige ja tak til en ekstraregning på knap 10.000,- Men det blev et STORT NEJ TAK Jeg har efterfølgende haft en tidligere mekaniker til at kigge under bilen og han siger at INTET af det de vil lave er pt. nødvendigt. Det er bare noget svineri at forsøge at pådutte kunderne en masse unødvendige udgifter, så min anbefaling er: HOLD JER VÆK
Besvarelse fra Din Bilpartner Lystrup ApS
03-02-2025
Kære Niels Pedersen, Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi arbejder altid på at forbedre os og sikre, at vores kunder får den bedst mulige service. Jeg er dog lidt ked af din anmeldelse, da vi faktisk kun har gennemgået din bil grundigt. Vi har sendt billeder og dokumentation med på din e-mail, og der er ingen tvivl om, at de anbefalinger, vi har givet, er korrekte og nødvendige. Jeg vil endda gerne tilbyde at betale for en uvildig gennemgang af din bil hos FDM eller Teknologisk Institut, så de kan give deres vurdering af situationen. Jeg opfatter det som om, at du er utilfreds med nogle af de anbefalinger, vi har givet, som ikke var nødvendige reparationer, men blot forslag til, hvad der kunne gøres. Jeg tror, du måske er blevet skuffet over et tilbud på arbejdet, vi ikke har udført på din bil, men som en del af den oprindelige gennemgang. Jeg vil også gerne vise dig billederne, men desværre har vi ikke mulighed for at lægge dem op her. Jeg håber, at dette kan hjælpe med at afklare misforståelserne. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.
Erik T.
17-01-2025
Volvo V50 2005
Bilen var til syn, og bleve kasseret for flere fejl. Oprettede en sag hos Autobutler, fik lynhurtigt et tilbud, som jeg accepterede. Det lød på 5.520 kr. OK tænkte vi, det ville vi godt betale. Afleverede så bilen til værkstedet, de ringede så til at der desværre var flere fejl, de ville komme til at koste knap 20.000 kr. Han foreslog at de skulle køre til omsyr med bilen, jeg undrede mig lidt men accepterede. Ja, ja tænkte vi, så skidt da. Da jeg afhentede bilen var der en regning på 22.000 kr. Altså lige 10% oveni, hvorfor fik jeg ingen forklaring på. Men det allerværste er i hvertfald 2 af de ting bilen blev kasseret på, de fejl har bilen stadig har, en væsentlig fejl er at motorlampen lyser, og en mindre fejl er at mit højre stoplys lyser mindre end det venstre. Da han ringede til mig sagde han grunden til motor lampen lyste var en spjæld i indsugningen, det kostede 3200 + moms, det skiftede værkstedet, det siger de i hvertfald, men motorlampen lyser stadig. Hvordan bilen er kommet igennem et omsyn med en fejlfri synsrapport, det forstår jeg simpelthen ikke, med de fejl. Nu siger værkstedet at det er min indsugningsmanifold der skal skiftes, det vil koste 6.500 kr. Men her stopper festen. Det er slut med at lægge flere penge på det værksted. Deres troværdighed kan ligge på kanten af et frimærke.
Besvarelse fra Din Bilpartner Lystrup ApS
03-02-2025
Kære Niels Pedersen, Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi arbejder altid på at forbedre os og sikre, at vores kunder får den bedst mulige service. Jeg er helt enig i, at du har modtaget et tilbud fra Autobutler baseret på den synsrapport, du har taget billeder af. Det er dog vigtigt at understrege, at en synsrapport ikke altid kan give et 100% klart billede af, hvad der skal laves på en bil. Derudover er der en motorlampe, der lyser på din bil, og det er noget, der ikke kan tilbydes et klart tilbud på, før det er blevet undersøgt nærmere. Det er netop det, Autobutler har givet et tilbud på – at få dette undersøgt nærmere. Vi har ikke gjort mere end det, synsmanden fandt på bilen, og som aftalt, har vi kun udført de opgaver, der var angivet på synsrapporten. Vi tilbyder altid vores kunder at køre til syn og omsyn, så alt er på plads, når bilen bliver afhentet, som en del af vores service. Vi ringede til dig med en pris, og det er den pris, du har betalt – ikke mere, ikke mindre. Jeg har også gennemgået alt, der skulle laves på bilen, og forklaret, hvorfor motorlampen var tændt. Det viste sig at være gasspjældet, som vi skiftede, og det løste problemet. Du kom igen noget tid efter, da motorlampen begyndte at lyse op igen. Vi gennemgik bilen igen for at finde ud af, om det var vores arbejde, der havde fejlet, eller om fejlen lå i det gasspjæld, vi havde udskiftet. Vi kunne konstatere, at fejlen ikke var relateret til vores arbejde. Nu viser det sig, at der er en fejl på din indsugningsmanifold. Som jeg forklarede dig, kan dette skyldes sod, og det er muligt, at spjældet i indsugningsmanifolden er fastlåst. For at bekræfte dette, skal vi have afmonteret det, så vi kan få det undersøgt ordentligt. Jeg håber, dette afklarer situationen, og vi er naturligvis klar til at fortsætte arbejdet og hjælpe dig med at få løst eventuelle problemer. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du altid velkommen til at kontakte os.
Michael H.
27-01-2025
Volkswagen T-Cross 2020
Alt blev klaret som aftalt. Ret lille venteværelse, der var godt fyldt.
Ionel H.
27-01-2025
Audi A3 2016
De bryder din bil ned og siger så, at den var i stykker før
Besvarelse fra Din Bilpartner Lystrup ApS
28-01-2025
Kære Ionel, Tak for din anmeldelse. Vi sætter stor pris på, at du har taget dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi bestræber os altid på at forbedre os og sikre, at vores kunder får den bedst mulige service. Jeg er dog lidt usikker på, hvad du er utilfreds med, og vil derfor gerne høre, om du kan præcisere, hvad der ikke levede op til dine forventninger. Som du ved, havde vi din bil inde til synstjek, hvor vi opdagede, at en eller flere lygterne ikke fungerede. Vi spurgte dig, om du ønskede, at vi fik dette løst, og du gav os grønt lys til at skifte pæren. Efter at have demonteret lygten, konstaterede vi, at det ikke kun var pæren, der var defekt, men at stikket til lampeholderen også havde taget skade på grund af fugt og var blevet brændt. Vi udførte en midlertidig løsning for at sikre, at bilen kunne blive godkendt til syn, hvilket den blev. Vi informerede dig om, at stikket bør udskiftes, men da vi ikke havde de nødvendige dele på lager, kunne vi ikke udføre reparationen med det samme. Vi håber, at denne forklaring hjælper med at afklare situationen, og vi vil selvfølgelig være glade for at høre, hvis der er noget, vi kan gøre for at rette op på din oplevelse. Du kan kontakte os på: Telefon 86227517 Eller mail lystrup@dinbilpartner.dk Med venlig hilsen, Din Bilpartner Lystrup

Søger du værksted i Lystrup?

Gør som 1.471.727 andre bilejere og få tilbud fra værksteder. Nemt og hurtigt.