Besvarelse fra
Brdr. Dan Biler A/S - Magneti Marelli Checkstar
20-12-2024
Kære Jesper,
Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse med os. Vi vil gerne starte med at beklage, at dit besøg hos os ikke levede op til dine forventninger, og at du oplevede situationen som frustrerende. Vi bestræber os altid på at give vores kunder en god oplevelse – især når vi ved, at et værkstedsbesøg ofte er forbundet med en uforudset omkostning, som man helst ville undgå.
Vi lever af gode kundeforhold, og vi tager enhver henvendelse seriøst, da det er vigtigt for os, at vores kunder føler sig godt behandlet.
Som vi forstår det, blev din anmeldelse skrevet, mens du ventede på bilen. Efterfølgende viste det sig, at fejlen på din bil ikke relaterede sig til det arbejde, vi havde udført, men i stedet skyldtes en tidligere reparation foretaget på det forreste bremsesystem af et andet værksted. Vi udførte udelukkende udskiftning af de bagerste bremser og har efterfølgende konstateret, at vores arbejde var korrekt udført.
Vi er glade for, at vi i sidste ende fik opklaret sagen og håber, at du ligeledes føler, vi fandt en tilfredsstillende løsning.
Derfor vil vi også gerne bede dig om at overveje at opdatere din anmeldelse på Autobutler, så den afspejler hele forløbet. Det betyder meget for os som virksomhed og vores medarbejdere, at anmeldelser afspejler fakta og den indsats, vi lægger i at levere en ordentlig service.
Vi håber, at vi kan genskabe din tillid og få lov til at hjælpe dig igen i fremtiden. Du er altid velkommen til at kontakte os direkte, hvis der er noget, vi kan hjælpe dig med.
Med Venlig hilsen
Magneti Marelli Checkstar Hillerød