For bilejere
Ny bruger på autobutler.dk
Hvad er autobutler.dk?
autobutler.dk er en online markedsplads, hvor bilejere får tilbud på reparationer eller service fra nogle af landets bedste mekanikere.
Hvordan opretter jeg en opgave, der skal udføres på min bil?
Du skal følge oprettelsesvejledningen, som kommer frem, når du skal have tilbud. Det er let og simpelt.
Binder jeg mig til tilbuddene?
Nej, som bruger binder man sig ikke til tilbuddene.
Når både bruger og værksted har indgået en aftale med dato og tidspunkt for indlevering af bil er der dog tale om en bindende aftale.
Skal jeg oprette en profil inden jeg kan indhente tilbud?
Du får automatisk en profil første gang du opretter en opgave. Med den profil kan du altid følge status på dine opgaver og se dine tilbud.
Hvorfor skal jeg oplyse bilens registreringsnummer?
For at mekanikeren kan indhente korrekte oplysninger om eventuelle reservedele, og for at kunne give den rigtige pris.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ved, hvad min bil fejler?
Så vælger du kategorien “andre opgaver” og beskriver så godt du kan, hvad problemet er.
For bilejere
For eksisterende brugere af autobutler.dk
Hvor lang tid går der før jeg får et tilbud?
Det er afhængig af forskellige perioder. Vi bestræber os på, at du modtager tilbud indenfor 24 timer på hverdage. Hvis du ønsker hurtigere hjælp, er du velkommen til at kontakte os på 77 34 32 21.
Hvad sker der, når jeg accepterer et tilbud?
Når du accepterer tilbuddet, vil du modtage kontakt oplysningerne til værkstedet, og i kan aftale en tid for værkstedsbesøget.
Hjælp, jeg har ikke fået nogle tilbud!
Hvis du ikke har modtaget nogle tilbud indenfor 24 timer, vil vi meget gerne hjælpe dig. Du er derfor velkommen til at kontakte os på 77 34 32 21
Binder jeg mig til tilbud?
Nej, som bruger binder man sig ikke til tilbuddene. Når både bruger og værksted har indgået en aftale med dato og tidspunkt for indlevering af bil er der dog tale om en bindende aftale.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke ved, hvad min bil fejler?
Så vælger man kategorien “andre opgaver” og beskriver så godt man kan, hvad problemet er. Du er også velkommen til at kontakte vores support på 77 34 32 21 som vil være behjælpelig med at oprette opgaven.
Har fået en mail, men kan ikke logge ind. Hvad gør jeg?
Prøv først at tjekke, hvilken mail-adresse mailen er sendt til. I mange tilfælde har man oprettet en profil fra en gammel mail-adresse, eller arbejds-mailadresse, og som derefter er videresendt til din nye mailadresse. Så husk at angive den korrekte mail-adresse, når du logger ind.
Kan jeg ændre min opgave?
Hvis du har modtaget tilbud, kan du ikke ændre opgaven, kun hvis vi sletter tilbuddene. Hvis du ønsker at ændre opgaven, så skal du sende en mail til [email protected], hvor du beskriver, hvad der skal ændres.
Jeg kan ikke huske brugernavn og kode til min profil!
Du kan få tilsendt en ny kode på mail ved at klikke her. Hvis du stadig ikke kan logge ind, er du velkommen til at kontakte os på [email protected].
Jeg ønsker at benytte prismatch!
Hvis du ønsker, at vi skal indhente et tilbud i forbindelse med vores prismatch, skal vi bruge et skriftligt tilbud, som er udspecificeret. I dette link kan du finde vores retningslinjer for Prismatch.
Jeg er ikke tilfreds med værkstedets arbejde
Har du været uheldig og mener at værkstedets arbejde ikke er løst tilfredsstillende, skal du løse problemet direkte med værkstedet. Hjælper det ikke, må du kontakte de relevante klageinstanser. Autobutler formidler kontakten mellem bilejer og værkstedet, men kan desværre ikke afgøre uoverensstemmelser mellem en bilejer og et værksted omkring arbejdets udførsel.